viernes, 20 de junio de 2008

el temps

Agafà la maleta, i amb un sospir s’acomiadà de la família. Pujà al tren y s’encaminà cap a Barcelona, on començaria una nova etapa, on viuria la vida de l’universitari.

Durant les dues hores de trajecte va pensar molt en el seu passat, en que tan sols feia dos anys quan va acabar l’ESO i es sorprenia del pas del temps. Ho va tornar a fer, es va sorprendre. Aquest cop no eren 4 anys, però només els 2 anys de batxillerat ja li havien passat volant, com si de dies es tractés.

Per poder escriure això en primera persona falta que passin dos anys, per ara em sorprendre del pas del temps, i pensaré en els 4 anys que acabo de deixar enrere.

2 comentarios:

Gise =) dijo...

Cielo sembras una iaia... jijijiji!!!!!!
En dos años seremos vecinas en Barcelona?? que bien!!!!! Como pasa el tiempo yo hace siete que cogi mi maleta y me vine para Barcelona no a hacer la Universidad sino ha vivir parte de mi vida, no se donde acabarán mis dias sobre todo ahora, si se que siempre haré lo que me dicte el corazón!!!! Que lindo verte de vuelta por estos lados!!!!!
Besotes princesa y bonas vacances!!!

rie sin razón dijo...

gise ^^ pues si, un poco iaia si! hehe pero bueno, es lo que tiene la inspiración, nunca sabes por donde te vendrá!
Me parece genial que hagas lo que te dicte el corazón! Yo dentro de dos años por la universidad.. más adelante a saber donde acabo!
De vuelta de vuelta no estoy hehe, estare poco por aquí, no tengo examenes pero estoy hasta arriba de cosas que hacer xd
Besos